سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که با حق بستیزد خون خود بریزد . [نهج البلاغه]
عرفات
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» کربلا وادی خون

بسم رب الشهدا

امروز برای یه بنده خدایی یه وبلاگ نوشتم حالا موندم برای خودم چی بنویسم

از خونه که زدم بیرون تو واحد نشته بودم که تیتر یه مجله ای نوشته بود محرم نزدیک است به محض اینکه چشمم به این مطلب افتاد یه حالی شدم ...راستشا بخواهید وقتی که اسم محرم میاد حال و هوای عجیبی سر تا پاموفرا می گیره!!

توی همین حال و هوا بودم که یکی از بچه ها یه برگه ای بهم داد که همش درباره محرم و...بود .مطالب جالبی داشت مثلا نوشته بود((اگر داس خون حسین (ع) حلقوم گیاهان هرز را نشانه نمی رفت .اکنون قرنها از خشکسالی گلزار توحید گذشته بود...))

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صدیق ( شنبه 85/10/23 :: ساعت 3:22 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دهه فجر از نگاه مقام معظم رهبری
گالری عکس کربلا
کربلا کعبه انبیاء
کربلا وادی خون
[عناوین آرشیوشده]